اخبار, مقالات

نکات مهم در خرید قفسه انبار

خرید قفسه انباری

نکات مهم در خرید قفسه انبار

 

امروز تجهیز انباری یک از اصول مهم در هر کسب و کاری است.فضایی مناسب جهت نگهداری کالا ها تا هم از فضای انبار استفاده بهینه شود و هم با انتخاب مناسب تجهیزات و قفسه انباری هزینه مجدد بر دوش انبار دار تحمیل نگردد.
خرید قفسه انباری نیز مانند هر خرید دیگری نیاز به بررسی و در نظر گرفتن جوانب مختلفی دارد.این که شما چه انتظاری از انبار خود دارد، چه فضایی را جهت انبار کالاهای خود در نظر دارید، ابعاد فضای انبار و…نکات مهمی هستند که به هنگام خرید قفسه انبار باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

قطعا شما در طول عمر خود با موضوع خرید قفسه انباری روبرو خواهید شد.خرید قفسه انباری برای منزل یا خرید قفسه انباری برای انبار فروشگاه یا کارگاه امری ست نیست، فقط کافیست به هنگام خرید قفسه انباری به یکسری نکات که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد توجه کنید.

 

 

 

برای خرید قفسه انباری چکارکنیم؟

برای خرید قفسه انباری می توانید از دو طریق اقدام کنید.اولین روش برای خرید قفسه انباری این است که مانند گذشته شال و کلاه کنید و به سمت بازار روانه شوید و از بین فروشگاههای موجود در بازار یکی را انتخاب کرده و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.
اما در دنیای مدرن امروز خرید قفسه انباری نیز مانند سایر اقلام به صورت آنلاین و اینترنتی امکان پذیر می باشد، مانند سایت قفسه بندی میلان شلف که یک سایت معتبر و با سابقه در زمینه فروش اینترنتی قفسه انباری می باشد.
کافیست تا در اینترنت کلمه قفسه انباری را سرچ کنید تا با لیستی از فروشگاههای فروش قفسه انباری مواجه شوید.

 

 

 

نکات مهم در خرید قفسه انباری

حال که قصد خرید قفسه انباری را دارید باید قبل از اقدام به خرید قفسه انباری نکاتی را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

 

نکات خرید قفسه انبار

اولین نکته در خرید قفسه انباری که مهمترین نکته در خرید قفسه انبار می باشد این است که شما قصد خرید قفسه انبار برای چه فضایی را دارید.
خرید قفسه انباری خانگی و خرید قفسه انباری صنعتی با همدیگر تفاوت هایی را دارند که این تفاوت ها به علت نوع استفاده از قفسه انباری و نوع کالای قرار داده شده بر روی قفسه انباری می باشد.

 

خرید قفسه انباری

خرید قفسه انباری خانگی

انباری های خانگی معمولا محل نگهداری کالاهای سبک و دم دستی مربوط به منازل هستن و در فضای کوچک انبار خانه جای گیری می شوند.برای خرید قفسه انباری خانگی ابتدا باید ابعاد انباری منزل را اندازه بگیرید.
ارتفاع سقف انباری خانه، طول دیوارهای انباری ، عمق قفسه انباری و میزان باری که قرار است بر روی قفسه انباری قرار گیرد نکات مهمی است که به هنگام خرید قفسه انباری باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

خرید قفسه انبار پیچ و مهره ای | خرید قفسه انباری خانگی

برای قفسه های انباری خانگی معمولا از قفسه پیچ و مهره ای استفاده می شود.قفسه انباری پیچ و مهره ای جزء قفسه انباری سبک قرار می گیرد لذا گزینه مناسبی برای خرید قفسه انباری خانگی می باشد.
این قفسه انباری از ورق فولادی ساخته شده و دارای استحکام بالایی می باشد و قابلیت تحمل بار تا ۱۰۰ کیلوگرم در هر طبقه را دارا می باشد.لذا می توان گفت قفسه انباری پیچ و مهره ای گزینه مناسبی جهت خرید قفسه انباری خانگی است.
اگر قصد خرید قفسه انباری برای انباری منزل خود دارید بهتر است با مشاوران ما در فروشگاه قفسه بندی میلان شلف مشورت کنید تا بهترین نتیجه را از خرید قفسه انباری خود داشته باشید.

 

 

خرید قفسه انباری راک | خرید قفسه انباری صنعتی

قفسه انباری راک در دسته قفسه انباری صنعتی قرار می گیرد که معمولا برای نگهداری کالاهای سنگین و نیمه سنگین از این قفسه انباری استفاده می شود.
سیستم قفسه بندی قفسه راک به گونه است که می توان به صورت دستی یا ماشین فرایند بارگزاری بر روی قفسه را انجام داد.
برای خرید قفسه انباری راک نیز مانند قفسه انباری پیچ و مهره ، باید مواردی نظیر ابعاد قفسه ، فضای انبار و نوع بار قرار گرفته بر روی قفسه به دقت مورد بررسی قرار گیرد.
قفسه انباری راک نیز از ورق فولاد سیاه ساخته شده و بسته به ضخامت ورق ، این قفسه فلزی می تواند از ۲۰۰ تا چندین تن بار را نگهداری کند.

 

 

قیمت قفسه انباری

بی شک به هنگام خرید قفسه انباری ، قیمت قفسه انباری یکی از عوامل مهم به هنگام تصمیم گیری می باشد.قیمت قفسه انباری ارتباط مستقیم با ابعاد قفسه انباری و ضخامت ورق به کار رفته در ساخت قفسه دارد.به همین دلیل است که به هنگام خرید قفسه انباری ، برای اطلاع از قیمت باید دقیقا بدانید که چه نوع قفسه ای با چه ابعاد و ضخامتی را می خواهید.

چنانچه نیاز به مشاوره جهت خرید قفسه انباری دارید، می توانید با مشاوران ما در فروشگاه قفسه بندی میلان شلف تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *