اخبار, مقالات

قفسه صنعتی راک

قفسه انباری راک

قفسه صنعتی راک

قفسه انباری راک یا به اختصار قفسه راک یکی از متداول ترین نوع قفسه بندی انباری صنعتی می باشد که از آن برای تجهیز و قفسه بندی انبار های صنعتی و نیمه صنعتی استفاده می کنند.بسته به این که چقدر فضا در اختیار دارید، نوع کالای دپو شده و شیوه دسترسی به کالاها ،نحوه نصب و پیاده سازی قفسه انباری راک متفاومت می باشد.

بهتر است برای انتخاب بهترین و کاربردی ترین حالت نصب و پیاده سازی قفسه راک سنگین با متخصصان این امر مشاوره داشته باشید.
شرکت قفسه بندی میلان شلف با مشاوران زبره و با سابقه از مشاوره تا خرید و نصب قفسه در کنار شما خواهد بود و مشاوره لازم را در این خصوص به شما خواهد داد.

 

 

قفسه انباری راک | قفسه بندی انباری راک

 

قفسه انباری راک یکی از مناسب ترین انواع سیستم قفسه بندی موجود در بازار است که مناسب تجهیز انبارهای صنعتی و نیمه صنعتی می باشد.قفسه انباری راک مناسب برای قرارگیری انواع کالاها با وزن های متوسط و سنگین می باشد.قرار گیری کالا بر روی قفسه انباری راک هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی انجام می شود.
از ویژگی های قفسه انباری راک می توان به انعطاف در فرایند پیاده سازی این قفسه انباری اشاره کرد که این امکان را فراهم می آورد که بتوان فضای انباری با توجه ابعاد انباری ، نوع کالا و … مناسب سازی کرد.علاوه بر آن مقرون به صرفه بودن این نوع از قفسه انباری دلیلی دیگری بر محبوبیت این قفسه انباری می باشد.
قفسه انباری راک از فولاد سیاه ساخته شده و در ساخت آن از ورق های فولادی با ضخامت های مختلف استفاده شده هست.هرچه ضخامت ورق بکار رفته در ساخت این قفسه فلزی بیشتر شود، میزان تحمل بار قفسه نیز افزایش می یابد.
رنگ به کار رفته در قفسه انباری راک از نوع کوره ای الکتروستاتیک می باشد که پوشش دهی بسیار خوبی بر روی قفسه ایجاد می کند و باعث ممقاومت قفسه در برابر رطوبت و زنگزدگی می شود.

 

 

اجزاء قفسه راک سنگین

قفسه راک از اجزائی نظیر قاب راک ، بازوی راک ، کفپوش یا صفحه راک ، رابط ، محافظ ستون ، توری محافظ و …. تشکیل یافته شده است.

 

 

مزایای استفاده از قفسه انباری راک

قیمت مقرون به صرفه این قفسه انباری
قابلیت شخصی سازی چیدمان قفسه انباری با توجه به فضای انباری
تحمل طیف گسترده ای از کالاها از وزن های متوسط تا وزن های بسیار سنگین
امکان دسترسی مستقیم به کالاها
امکان بارگذاری کالاها بر روی قفسه هم به صورت ماشینی و هم به صورت دستی
پیاده سازی و اجرای آسان قفسه
امکان تغییر فاصله بین طبقات با توجه به نیاز
امکان باز کردن و جابجایی و نصب مجدد قفسه

 

قفسه انبار صنعتی

قیمت قفسه بندی انباری راک | قیمت قفسه صنعتی راک

 

قیمت قفسه انباری راک به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله ابعاد قفسه و ضخامت ورق قفسه .
قیمت قفسه راک با توجه وزن آهن بکار رفته در ساخت قفسه و قیمت روز آهن محاسبه می شود لذا برای اطلاع از قیمت قفسه با مشاوران ما تماس بگیرید و بعد از مشخص نمودن ابعاد قفسه درخواستی خود ، از قیمت قفسه مد نظر خود مطلع شوید.

 

بیشتر بخوانیم: نکات مهم در خرید قفسه انبار

 

قیمت قفسه انباری راک

عواملی نظیر اندازه ، ارتفاع ، عرض و طول قفسه مواردی هستند که درتعیین قیمت قفسه انباری راک تاثیر گذار هستند.برای تعیین قیمت قفسه راک باید ابتدا فضای انباری مورد بررسی قرار بگیر تا ابعاد قفسه مشخص شود ، سپس با در نظر گرفتن نوع کالایی که قرار است بر روی قفسه قرار داده شود، ابعاد قفسه ، ضخامت ورقه بکار رفته در قفسه و در نهایت قیمت قفسه انباری مشخص می شود.

 

 

 

ابعاد قفسه راک

قفسه ها در ابعاد استاندارد و در خط تولید کارخانه با ابعادی مشخص تولید می شوند لذا برای خرید قفسه باید از میان ابعاد تولید شده، اندازه قفسه مد نظر خود را انتخاب کنید.
قفسه راک از سه بخش کلی قاب راک ، بازو راک و صفحه راک تشکیل یافته شده است که ابعاد هریک از این اجزا تعیین کننده اندازه قفسه می باشد.
ارتفاع قاب قفسه راک تعیین کننده ارتفاع کلی قفسه ، عرض قاب قفسه راک تعیین کننده عمق قفسه و طول بازو قفسه راک تعیین کننده طول دهانه قفسه می باشد.

 

 

 

جنس قفسه صنعتی راک

از آنجایی که از قفسه راک سنگین و قفسه راک نیمه سنگین برای نگهداری و ذخیره سازی کالاها و محصولات سنگین و نیمه سنگین در انباری ها استفاده می شود مواد اولیه جهت ساخت این قفسه صنعتی باید از نوع مرغوب و با کیفیت باشد تا بتواند وزن سنگین کالاها را تحمل کرده و به مرور زمان دچار پوسیدگی و زنگزدگی نگردد. قفسه های عرضه شده در میلان شلف از فولاد درجه یک با پوشش رنگ کوره ای مرغوب ساخته شده تا این قفسه ها از لحاظ کیفیت قابل رقابت با سایر محصولات باکیفیت موجود در بازار باشند.

 

قفسه انباری راک

مزیت های قفسه راک

شرکت قفسه بندی میلان شلف با طراحی و اجرای انواع سیستم قفسه بندی انباری به شما کمک می کند تا بهترین و مناسب ترین بهره برداری را از فضای انباری خود داشته باشید.

 

 

 

ویژگی قفسه بندی راک

• طراحی ویژه بارهای سنگین و نیمه سنگین در انبار های صنعتی و نیمه صنعتی
• قابلیت بارگذاری کالا به صورت دستی و یا لیفتراک بر روی قفسه
• اتصال اجزا قفسه بوسیله کلیپس و ناخونک و بدون نیاز به پیچ و مهره
• قابلیت تغییر و جابجایی طبقات قفسه و شخصی سازی قفسه
• استفاده از کف پوش مناسب قفسه راک در ابعاد خاص که به تعداد مناسب و متناسب با عرض قاب قفس ، بر روی بازو ها سوار می شوند.
• به منظور دسترسی آسانتر به طبقات مختلف قفسه، می توان از بالابر و پلکان های پیش ساخته استفاده کرد که آنها نیز از اجزاء قفسه بندی مشبک ساخته شده اند.
• رنگ استفاده شده در ساخت قفسه صنعتی راک از نوع کوره ای الکتروستاتیک می باشد که برای مناطق شرجی و محیط های مرطوب می توان از نوع قفسه راک با پوشش گالوانیزه استفاده کرد.

 

 

 

میزان تحمل بار در قفسه بندی راک

قفسه راک سنگین و قفسه راک نیمه سنگین در دسته قفسه بندی صنعتی قرار می گیرد و قابلیت تحمل بارهای نیمه سنگین تا سنگین را دارا می باشد.شما بر روی قفسه صنعتی راک از ۵۰۰ تا چندین تن بار را می توانید قرار دهید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و نصب قفسه انباری راک ، با مشاوران ما در میلان شلف تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *