اخبار, مقالات

قفسه انباری پیچ و مهره ای

قفسه پیچ و مهره ای

قفسه پیچ و مهره | قفسه انباری پیچ و مهره ای

 

اهمیت قفه بندی اصولی در دنیای امروز بر هیچکس پوشیده نیست.در این مقاله سعی داریم تا به معرفی و مقایسه قفسه انباری پیچ و مهره ای و مقایسه آن با سایر قفسه انباری ها بپردازیم.
همانطور که می دانید استفاده بهینه از فضای موجود و چیدمان اصولی کالاها و تجهیزات در انبارها و فروشگاهها امری ضروری بود که ارتباط مستقیمی با نظم زندگی و محل کار ما دارد.
لذا هر فضایی که محل نگهداری کالاهای زیادی باشد، نیاز به فضایی جهت چیدمان و نظم دهی کالا دارد که این امر بوسیله قفسه بندی اصولی میسر می گردد.
برای همین قفسه بندی خود یک شاخه مهم در زمینه انبارداری به حساب می آید به طوری که شما هیچ انباری را بدون قفسه بندی مناسب نمی توانید متصور شوید.

 

 

انواع قفسه بندی

قفسه های مختلفی در بازار وجود دارد که با توجه به نیاز های مختلف افراد در مکان های مختلف، تولید می شوند.قفسه های مختلفی که تنوع بسیاری از جهات مختلف نظیر ظاهر قفسه، جنس قفسه ، استحکام قفسه و… دارند و به همین دلیل است که برا قفسه بندی یک فضا باید به یکسری نکات مهم توجه کرد تا قفسه انتخابی متناسب با نیاز بوده و بتوان از قفسه بندی فضا نهایت بهره را برد.

 

 

قفسه پیچ و مهره ای

یکی از رایج ترین و شناخته شده ترین سیستم های قفسه بندی موجود در بازار ، قفسه پیچ و مهره ای می باشد که معمولا افراد این قفسه بندی را با رنگ طوسی آن می شناسند.
قفسه پیچ و مهره ای یک نوع قفسه فلزی است که معمولا به عنوان قفسه انباری از آن استفاده می شود اما کاربردهای فراوانی در بخش های مختلف نظیر فروشگاهها، کتابخانه ها، داروخانه ها، منازل و… دارد.
قفسه فلزی پیچ و مهره ای از جمله قدیمی ترین و شناخته شده ترین قفسه فلزی موجود در بازار است که همچنان جزو پرفروش ترین قفسه انباری موجود در بازار به حساب می آید.
جنس فلزی ، استحکام و مقاومت بالای قفسه، نصب آسان قفسه ،سهولت در جابجایی و ابعاد متنوع این قفسه از دلایل محبوبیت قفسه پیچ و مهره ای در میان خریداران قفسه می باشد.

 

 

قفسه پیچ و مهره ای

جنس قفسه پیچ و مهره ای

برای ساخت قفسه پیچ و مهره ای از آلیاژ فولاد سیاه استفاده می شود که می تواند گفت بهترین متریال برای ساخت قفسه انباری می باشد.اگه شما به دنبال خرید قفسه با مقاومت بالا و طول عمر بالا هستید، قفسه های فلزی بهترین گزینه برای شما هستند.
قفسه فلزی مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی داشته و با توجه به ضخامت ورق انتخاب شده در ساخت قفسه قابلیت تحمل بار تا چندین تن را نیز دارا می باشد.

 

 

ابعاد قفسه پیچ و مهره ای

قفسه پیچ و مهره از سه جزء اصلی صفحه قفسه، نبشی قفسه و پیچ و مهره تشکیل یافته شده است.هر یک از این اجزا در ابعاد خاص و استانداری تولید می شوند که خریداران با توجه به فضای جایی که می خواهند آن را قفسه بندی کنند، قفسه متناسب با فضای خود را انتخاب می کنند.

 

 

صفحه قفسه پیچ و مهره ای | کفی قفسه پیچ و مهره ای

صفحه قفسه پیچ و مهره قسمتی از قفسه است که بار مستقیما بر روی آن قرار می گیرد.صفحه قفسه پیچ و مهره از ورق فولادی با ضخامت های ۰.۷ و ۰.۹ میلیمتر ساخته می شود.هر چه ضخامت ها در صفحه قفسه پیچ و مهره افزایش پیدا کند، قفسه وزن بیشتری را می تواند حمل کند.
در دو لبه صفحه قفسه پیچ و مهره ورق آهنی دوبار خمیده شده که به اصطلاح به آن ورق سه خم می گویند.مزیت ورق سه خم در قفسه پیچ و مهره ، افزایش مقاومت کفی قفسه پیچ و مهره در مقابل بارهای سنگین می باشد.

 

 

صفحه قفسه پیچ و مهره ای

ابعاد صفحه قفسه پیچ و مهره ای

صفحه قفسه پیچ و مهره ای در سه طول ۷۰، ۸۰، ۹۵ سانتیمترو در چهار عمق ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ سانتیمتر تولید می شوند.ابعاد غیر این در قفسه پیچ و مهره ای غیر استاندار محسوب شده و تولید نمی شوند لذا برای قفسه بندی فضای خود باید از میان ابعاد ذکر شده قفسه خود را انتخاب کنید.

 

 

ارتفاع نبشی قفسه پیچ و مهره ای | ابعاد پایه قفسه پیچ و مهره ای

نبشی قفسه پیچ و مهره ای ، پایه قفسه پیچ و مهره ای و یا ستون قفسه پیچ و مهره ای همگی به یکی از اصلی ترین اجزا قفسه پیچ و مهره ای اطلاق می شود که وظیفه آن اتصال و نگهداری طبقات در قفسه بندی پیچ و مهره ای می باشد.
نبشی قفسه پیچ و مهره ای نیز مانند صفحه قفسه پیچ و مهره ای در ابعاد استاندارد تولید می شود.ارتفاع نبشی قفسه پیچ و مهره ۱.۵ ، ۲ ، ۲.۵ ، ۳ متر تولید می شود.
ورق استفاده شده برای ساخت نبشی قفسه پیچ و مهره ای دارای ضخامت ۱.۵ و ۲ میلیمتر می باشد.هرچه ضخامت پایه قفسه پیچ و مهره بیشتر باشد، قفسه استقامت بیشتری در تحمل بارهای سنگین خواهد داشت.نبشی ها در دو نوع ۴*۴ و ۴*۸ در بازار موجود می باشند.

 

 

نبشی قفسه پیچ و مهره ای
پیچ و مهره قفسه پیچ و مهره ای

اتصال صفحه قفسه پیچ و مهره ای با پایه قفسه پیچ و مهره ای به وسیله پیچ و مهره آچاری می باشد.نصب قفسه پیچ و مهره ای بسیار ساده بوده و اگر فقط کمی با امور فنی آشنا باشید می توانید این قفسه را نصب کنید و در صورت جابجایی با باز کردن پیچ و مهره قفسه انباری ، اجزا قفسه را از هم جدا کرده و قفسه را به محل جدید انتقال دهید.

 

بیشتر بخوانیم: نحوه نصب قفسه پیچ و مهره ای

 

رنگ قفسه پیچ و مهره ای

برای رنگ قفسه پیچ و مهره ای معمولا از رنگ پودری کوره ای الکتروستاتیک استفاده می شود.این رنگ پوشش مناسبی بر روی قفسه فلزی ایجاد می کند وباعث افزایش مقاومت قفسه فلزی در برابر رطوبت و زنگزدگی می شود.
قفسه پیچ و مهره ای معمولا با رنگ طوسی آن شناخته می شود اما این قفسه فلزی در ر نگ های سفید و قرمز نیز تولید و عرضه می گردند.
قیمت مدل رنگی این قفسه نسبت به رنگ طوسی کمی بیشتر می باشد.

 

جهت مشاوره و خرید قفسه انباری پیچ و مهره می توانید با مشاوران ما در میلان شلف تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *