تجهیزات فروشگاهی, مقالات

طریقه نصب قفسه انباری

نصب قفسه

طریقه نصب قفسه انباری

 

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به کارهای فنی علاقه دارید و ترجیح می دهید کارهای فنی خود را خودتان انجام دهید.پس اگر قصد نصب قفسه انباری دارید این مقاله مناسب شماست چرا که ما در این مقاله سعی در آموزش طریقه نصب قفسه انباری را داریم.در غیر این صورت اگر نیاز به نصاب برای نصب قفسه های خود دارید، می توانید با کارشناسان ما در میلان شلف تماس گرفته و در خواست نصاب کنید.

 

امروزه با توجه به اهمیت استفاده بهینه از فضا، استفاده از قفسه انباری یکی از الزامات به شمار می آید.استفاده از قفسه ها علاوه بر اینکه به ما کمک می کنند تا نهایت استفاده را از فضا داشته باشیم،کمک می کند تا سلامت کالاها حفظ شده و نظم خاصی بر طبقه بندی اجناس حاکم شود.اجناس و کالاهایی که عموما خاص و حساس بوده و قفسه بندی امکان دسترسی سریع و راحتتر به انواع آنها را فراهم می کند.

قبل از هر چیز برای نصب قفسه انباری باید با انواع قفسه ها آشنا شده و بدانید کدام قفسه مناسبکار شماست.

 

بیشتر بدانیم: قفسه پیچ و مهره ای چیست؟

 

انواع قفسه های انباری | خرید قفسه انباری

قفسه های انباری انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز می توان قفسه مد نظر را انتخاب کرد.مهمترین نکته ای که در هنگام خرید قفسه انباری باید به آن توجه کرد این است که قفسه را برای چه کاری و چه نوع انباری می خواهید.به طور مثال برای سردخانه ها و مناطق شرجی باید از قفسه ها گالوانیزه استفاده کرد که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارند.نکته دیگری که باید به آن توجه کرد میزان باری است که می خواهید روی هر طبقه از قفسه انباری قرار دهید.برای مثال برای کالاهای تا ۱۰۰ کیلوگرم از قفسه پیچ و مهره ای و برای کالاهای سنگین تر از قفسه های راک استفاده می شود.
نوع دیگری از قفسه هم وجود دارد که ظاهری شکیل تر نسبت به قفسه پیچ و مهره ای دارند و از آنها برای قفسه بندی فروشگاهها و سالنها و مغازه ها استفاده می شود که به قفسه های فروشگاهی معروف می باشند.

در این مقاله می خواهیم طریقه نصب قفسه پیچ و مهره ای که جزء پرکاربردترین نوع قفسه هاست را آموزش دهیم.

 

برای مشاوره، خرید و نصب قفسه های انباری می توانید با مشاوران ما در میلان شلف تماس بگیرید.

 

قفسه پیچ و مهره ای

آموزش نصب قفسه پیچ و مهره ای

قفسه پیچ و مهره ای که از پرفروش ترین و پرطرفدارترین و قدیمی ترین قفسه های انباری به شمار می آید متشکل شده از ۴ شاخه نبشی( که نقش پایه قفسه را بازی می کند) و صفحه ها که طبقات قفسه ها محسوب می شوند.
در اولین قدم برای نصب قفسه انباری ابتدا نبشی ها را روی زمین و در راستای هم قرار داده و سوراخ های روی نبشی ها را بررسی میکنیم تا یک شکل باشند.
حالا نوبت نصب اولین طبقه است.برای این کار فاصله ای که میخواهیم اولین طبقه قفسه انباری از زمین داشته باشد را محاسبه کرده و به اندازه آن سوراخ روی نبشی ها را از اولین سوراخ و ابتدای میله می شماریم تا به ارتفاع مدنظر برسیم و با ماژیک رو نقاط مد نظر علامت می زنیم.
حالا دو عدد از نبشی ها را با فاصله ای به اندازه عرض صفحه کفی و در یک راستا قرار داده و صفحه را با پیچ و مهره در محل های علامت گذاری شده پیچ می کنیم.قفسه را چرخانده و دو عدد نبشی دیگر را در طرف دیگر صفحه که آزاد است با پیچ و مهره وصل میکنیم.
طبقات دیگر قفسه را هم به همین روش نصب میکنیم.
بعد از اینکه آخرین طبقه قفسه را نصب کردیم،قفسه انباری را به صورت عمودی درآورده و از تراز بودن طبقات اطمینان حاصل پیدا می کنیم.حال که از تراز بودن طبقات قفسه انباری مطمئن شدیم پیچ ها را سفت می کنیم.برای اطمینان بیشتر می توانید قفسه ها را به زمین یا دیوار پیچ کنید تا ثابت شوند.

 

 

در نهایت اگر سوالی داشتید می توانید با مشاوران ما در میلان شلف تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *