اخبار, مقالات

نحوه نصب قفسه فروشگاهی

نصب قفسه فروشگاهی

نحوه نصب قفسه فروشگاهی

 

قفسه فروشگاهی یکی از انواع قفسه های پر طرفدار در میان فروشگاه داران می باشد.این نوع قفسه فلزی به دلیل ظاهر زیبا و نصب آسان آن بسیار مورد توجه فروشگاه داران قرار می گیرد.
قفسه فروشگاهی دارای انواع و مدل های مختلفی است به گونه ای که می توان از این قفسه فلزی در بخش های مختلف فروشگاه استفاده کرد و نهایت استفاده را از فضای فروشگاه برد.
از قفسه فروشگاهی دیواری برای دیوارهای دور تا دور فروشگاه و از قفسه های وسط فروشگاهی دو طرفه و قفسه های خودایست یکطرفه برای استفاده در فضای وسط فروشگاه و تقسیم این فضا به چندیدن راهرو می توان استفاده کرد.
قفسه فروشگاهی طرح کیکی نیز مدل دیگری از این قفسه های فروشگاهی است که معمولا در وسط فروشگاه قرار داده می شود و معمولا برای کالاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که فروشنده می خواهد بیشتر در معرض دید خریداران قرار گیرد.

 

 

قفسه فروشگاهی طرح جدید و قفسه فروشگاهی طرح قدیم

قفسه فروشگاهی طرح جدید و قفسه فروشگاهی طرح قدیم ظاهر بسیار شبیهی به یکدیگر دارند.تفاوت میان این دو نوع قفسه فروشگاهی در ابعاد و میزان تحمل باری هست که می توان در هر طبقه از قفسه فروشگاهی قرار داد.
کفی قفسه فروشگاهی در قفسه فروشگاهی طرح جدید توسط پل تقویتی، تقویت شده از این جهت قابلیت تحمل بار تا ۷۰ کیلوگرم بار را در هر طبقه داراست در صورتی که این میزان در قفسه فروشگاهی طرح قدیم تا ۵۰ کیلوگرم در هر طبقه می باشد.

 

 

نحوه نصب قفسه فروشگاهی

یکی از دلایل محبوبیت قفسه فروشگاهی ، نصب آسان این قفسه فلزی است.شما در زمان کمی بدون بهم ریختگی و تعطیلی فروشگاه می توانید این قفسه رو در فروشگاه خود نصب کنید.

 

 

نحوه نصب قفسه دیواری فروشگاهی

برای نصب قفسه دیواری به تعدادی پیچ و رولپلاک نیاز داریم.ابتدا یکی از پایه ها را از نقطه شروع نصب برروی دیوار و به صورت عمودی قرار می دهیم و روی دیوار در محل قرار گیری پیچ روی پایه ها علامت گذاری می کنیم.حالا دیوار را با دریل سوراخ کرده و رولپلاک را در سوراخ ایجاد شده قرار می دهیم و پایه را بوسیله پیچ به دیوار نصب می کنیم.
پایه دوم را به همین صورت نصب می کنیم با در نظر گرفتن اینکه باید توجه داشته باشید فاصله بین دو پایه به اندازه عرض کفی ها بوده و هر دو پایه کاملا نسبت به هم تراز باشند تا وقتی کفی قفسه را روی زاویه ها قرار می دهیم،کفی ها کاملا افقی باشند.
حال قسمت خار دار زاویه ها را در شیارهای مربوطه بر روی پایه سوار کرده و کفی قفسه را بر روی آن قرار می دهیم.

 

 

نصب قفسه فروشگاهی

نحوه نصب قفسه خودایست فروشگاهی

در مدل خود ایست یکطرفه و دوطرفه قفسه فروشگاهی برای نصب به پیچ و مهره نیازی نیست.لذا نسب این نوع قفسه فروشگاهی ساده تر از نوع قفسه فروشگاهی دیواری است.برای نصب قفسه فروشگاهی خود ایست،پایه ها را به فاصله طول قفسه از یکدیگر قرار داده و کفی طبقه اول و صفحات پشت را بر روی پایه ها سوار میکنیم.نصب تمامی اجزاء این قفسه فروشگاهی به صورت فاق و زبانه ای بوده و برای نصب نیازی به هیچ پیچ و مهره ای نیست.حال زاویه یا همان براکت را در شیارهای مربوط به قفسه جا زده و کفی ها را بر روی آن قرار می دهیم.

 

 

خدمات نصب قفسه فروشگاهی

نصب قفسه فروشگاهی کار ساده ای می باشد که اگر کمی با امور فنی آشنایی داشته باشید خود می توانید از عهده آن بربیایید اما در صورت نیاز به بهره گیری از خدمات نصب،شرکت میلان شلف می تواند خدمات نصب قفسه را نیز در اختیار شما قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *