اخبار, تجهیزات فروشگاهی, مقالات

پالت ابزار پلاستیکی

پالت ابزار پلاستیکی

پالت ابزار چیست؟

 

یکی از وسایل پرکاربرد برای دسته بندی و مرتب کردن ابزار و وسایل در فروشگاهها، مغازه ها و انبار ها، انواع پالت های پلاستیک معروف به پالت ابزار پلاستیکی می باشد.
پالت پلاستیکی بسیار به مرتب کردن و دسته بندی هرچه بیشتر ابزار و اجناس بویژه اجناس خرد و ریز که در حالت معمول پیدا کردن آنها سخت است، کمک می کند.
وجود پالت پلاستیکی یکی از ملزومات هر فروشگاه و کارگاهی است که به نظم و چیدمان منظم اشیاء و لوازم اهمیت می دهند.

 

 

انواع پالت ابزار

انواع مختلفی از پالت ابزار در بازار موجود می باشد که درمیان آنها پالت ابزار پلاستیکی از محبوبیت بالایی برخوردار است.
وزن کم پالت ابزار پلاستیکی در کنار استحکام بالا و نصب راحت آنها در کنار هم باعث محبوبیت هرچه بیشتر این نوع پالت ها می شود.
پالت ابزار ها صرف نظر از جنس آنها متناسب با کاربردی که دارند ، دارای مدل های مختلفی هستند که شامل پالت کشویی، پالت پایه دار و پالت زیر بار می باشند.
هر کدام از این پالت ها نیز خود دارای ابعاد مختلف می باشند که مشتریان با توجه به نیاز خود مناسبترین اندازه پالت را بر ای خود انتخاب می کنند.

 

مزیت پالت های پلاستیکی

دارای کیفیت بالا و استحکام بالا و ساخته شده از پلاستیک درجه یک*
قابلیت تحمل وزن بالا با وجود وزن کم پالت*
حمل و جابجایی آسان*
رنگ ثابت و مقاوم در برابر اشعه uv*
قابل شستشو*
قیمت مناسب و مقون به صرفه بودن در قبال کارایی بالا*

 

 

پالت ابزار کشویی

همانطور که از نام این نوع پالت ابزار پیداست، این پالت به صورت کشویی باز و بسته می شود.در این نوع پالت قابلیت قرار گیری تعداد زیادی از پالت ها بر روی یکدیگر وجود دارد.در جلوی این پالت ها امکان نصب برچسب جهت سهولت در امر پیدا کردن اشیاء در پالت وجود دارد.پالت ابزار کشویی در دو رنگ قرمز و آبی و در ابعاد مختلف در سایت فروشگاهی میلان شلف قابل عرضه می باشد.

 

پالت ابزار کشویی

پالت ابزار پایه دار

در نوع پایه دار پالت ابزار،پالت ها دارای پایه های مستحکمی هستند که بوسیله این پایه هاست که پالته ها بر روی یکدیگر قرار می گیرند.پالت پایه دار مانند پالت کشویی باز و بسته نمی شود اما به دلیل دهانه عرضی و باز پالت پایه دار، برداشت و گذاشت اشیاء در داخل این پالت ها به راحتی انجام می شود. در این نوع پالت قابلیت قرار گیری تعداد زیادی از پالت ها بر روی یکدیگر وجود دارد.در جلوی این پالت ها امکان نصب برچسب جهت سهولت در امر پیدا کردن اشیاء در پالت وجود دارد.پالت ابزار کشویی در دو رنگ قرمز و آبی و در ابعاد مختلف در سایت فروشگاهی میلان شلف قابل عرضه می باشد.

 

پالت ابزار پایه دار

پالت زیر بار

پالت زیربار نوعی پالت صنعتی است که برای نگهداری بارهای سنگین استفاده می شود.این نوع پالت بر روی قفسه راک سنگین یا حتی روی زمین قرار می گیرد.جنس این نوع پالت از پلی کربنات بوده و در شکل مربع برای قرار گرفتن در زیر بارهای سنگین استفاده می شود.به دلیل جنس خاص و مواد به کار رفته در ساخت این نوع پالت زیربار، استحکام آن نسبت به مدل چوبی آن بسیار بیشتر می باشد و معمولا از آن در انبارها و کارخانجات استفاده می کنند.

 

پالت زیربار

برای مشاوره و خرید انواع پالت کشویی، پالت پایه دار و پالت زیر بار می توانید با مشاوران ما در فروشگاه اینترنتی میلان شلف تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *